ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY CUDZOZIEMCÓW
1) Do zameldowania na pobyt stały należy przedstawić:
- czytelnie wypełniony druk „Zameldowanie na pobyt stały”,
- paszport, kartę pobytu stałego lub zezwolenie na osiedlenie się i potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy,
- potwierdzenie faktu pobytu osoby meldującej się dokonuje wynajmujący, najemca, osoba której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciel lokalu, który powinien okazać się dowodem osobistym oraz dokumentem, z którego wynika najem lub własność lokalu.
2) Zameldowanie na pobyt czasowy dokonuje się na czas nie dłuższy niż określony w wizie, umowie o ruchu bezwizowym lub zezwoleniu na zamieszkanie na czas oznaczony i należy przedłożyć:
- czytelnie wypełniony druk „Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy ponad 2 miesiące”,
- paszport, zezwolenie na zamieszkanie na czas oznaczony,
- potwierdzenie faktu pobytu osoby meldującej się dokonuje wynajmujący, najemca, osoba której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciel lokalu, który powinien okazać się dowodem osobistym oraz dokumentem, z którego wynika najem lub własność lokalu.
3) Zameldowanie na pobyt czasowy do 2 miesięcy dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu, zgłaszając odpowiednie dane i przedstawiając paszport
Wniosek powinien zawierać następujące fakty:
- imię nazwisko oraz adres wnioskodawcy,
- imię i nazwisko osoby, której dotyczy wniosek,
- miejsce pobytu stałego, który osoba opuściła,
- datę opuszczenia miejsca zameldowania,
- podać obecne miejsce zamieszkania tej osoby (jeżeli miejsce pobytu nie jest znane również proszę zaznaczyć ten fakt).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kolankiewicz Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-17 15:07:14
- Informacja zaktualizowana przez: Kolankiewicz Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-17 15:07:14
- Liczba odsłon: 267
- Historia dokumentu: