Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców - pobierz

Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców (dot. potwierdzenia danych osoby składającej wniosek)

  • Niezbędny formularz: wniosek do pobrania także w Urzędzie Gminy Gozdowo pokój nr 1
  • Wymagane dokumenty: dowód osobisty (do wglądu)
  • Wysokość opłaty: Opłata skarbowa 17 zł
  • Sposób wniesienia opłaty: na bankowy rachunek Urzędu Gminy Gozdowo, Bank Spółdzielczy w Starej Białej siedziba w Gozdowie: 86 9015 0001 3900 0299 2000 0010
  • Termin załatwienia sprawy: bezzwłocznie
  • Forma załatwienia sprawy: zaświadczenie
  • Miejsce złożenia i odebrania dokumentów: Urząd Gminy w Gozdowie, pokój nr 1
  • Sprawę prowadzi: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
  • Informacje: Urząd Gminy w Gozdowie - tel. 24 364 48 39
  • Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2021 poz. 510 ze zm.) Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.)
  • Godziny obsługi klientów: poniedziałek-piątek 7:15 - 15:15

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)
Administratorami są:

  1. Wójt Gminy Gozdowo, 09-213 Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 19 - w zakresie rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz prowadzenia i przetwarzania danych w rejestrze mieszkańców oraz przechowywanej przez Prezydenta Miasta Płocka dokumentacji pisemnej;
  2. Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27 - odpowiada za nadawanie numeru PESEL oraz utrzymanie i rozwój rejestru PESEL;
  3. Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie (02-591) przy ul. Stefana Batorego 5 - odpowiada za kształtowanie jednolitych zasad postępowania w kraju w zakresie ewidencji ludności oraz zapewnia funkcjonowanie wydzielonej sieci umożliwiającej dostęp do rejestru PESEL.  
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kolankiewicz Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-12-18 14:38:25
  • Informacja zaktualizowana przez: Marta Kęsicka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-16 09:01:33
  • Liczba odsłon: 1207
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1440045]

przewiń do góry